♥SI KACAK & SI CANTIK ♥

Wednesday, March 2, 2011

APE AKU NK BUAT WEH ??

salam sume..yehaa aku dtg lagi nk mengarot2 kat cnie (xleh tido ahh) mata ngantok tp xnk tpejam lak..aku pon sebenarnye xtahu ape yg aku nk ngarotkan tp layan kan jer ahh citer giler aku nie(haha! pakse nie)td mase aku merayap2 kat fb aku tnampak ade sorg minah yg dulunye aku anggap die adik angkat pi skrg naik nyampah aku tgk perangai gedik die..(alahai) da xthu ape nk di ajar agi kat diee..gedik die xsuda3 mane aku x nyampah nye..yang peliknye abes sume keturunan aku die add (da kenape kan) gile ke ape?? asal nmpak jantan jer ko add..memalukan btul lah (sian mak ayah ko) ade abg cmxde abg..abg sebok jge anak org lain..nie lah die jantan zaman skrg(opss! maaf pd sape yg trase)asal nmpak pompuan bduet dirapat2kan t da abes die kikis duaet pompuan uhh ditinggal2kan (insaflahh,chewaah jd ustazah lak aku nie)berbalik pd dak yg aku story td..sebenarnye aku xbape nk bkenan sgt pangai diee( kalo ko bce blog nie pon aku xkesah sgt,mmg aku ngah citer sal ko un) HAHA! adik wehh cukup2 ahh memalukan mak ngn ayah awk uh..xsian ke kat dieorg..tambah2 kat mak awk..ape agy yg awk nk dlm idup awk..(ehem3,jd pnceramah jap..)akak sian tgk mak awk uhh siang mlm asyik nangis jer.. lagi 1 xpyh la nk gedik sgt ngn laki (nk jd gile cm pompuan uh ker) niee..awk abeskan SPM dulu pastu bru pikir nk enjoy k..(aku kadang2 sian tgk dak nie,tp dlm2 sian aku nyampah kt die..HAH! cmne tu erkk)
 

No comments: