♥SI KACAK & SI CANTIK ♥

Friday, March 4, 2011

ade ke bakat??

assalammualaikum tok sume kwn2 aku yg tgh skodenx blog niee..(hehe)

aku ade citer niee nk dkongsikan dgn kowang..agak2 kowang lah kan aku nie ade bakat x nk jd pelakon?? tibe2 terase cm nk menceburi bidang lakonan lak..kihkihkih..( berani ke aku?)
da lame da aku memendam hasrat nie. .. nie sume gara2 member aku ahh niee ajak aku teman die smlm g shooting..mase sampai kat tempat tue aku mmg da xde keje lain lah kan tambah2 dtemani lak dgn sahabat baik ku (angah) keje kami asyik dok gelak2kan owg...bile aku perhatiakn talent2 yg ade kat ctu xde ah cntik  sgt pon..nk kata buruk tue x ahh tpi kire buleh laaa dr xde ann(huhuh) berbalik pada citer aku td..aku nk join group dowang ahh nk jd pelakon..xkesah lah extra ke x ke..agak2 kowang aku buleh ke x??( jujur ah weh) mase kat location uh aku sempat bgamba ngn pelakon2 kat cne..konon2 cm nk wat kenangan ahh...diantara pelakon yg sempat aku bgamba
                                               gamba nie da mcm bapak ngn anak          
                                            eh3..sape nie..?? mcm bf aku jer..(haha!jgn jeles)
 hah dengan dowg yang aku sempat nk bgamba..hehe! dowg niemmg best ahh..mcm da lame kenal lak mase borak ngn dieowg nie..gamab member aku yang btuah uh aku x upload agy..mungkin die tlampau femes kot..( huhu ! kejam aku niee..)
                                      nie member aku yg btuah uh.. yang ajak aku teman die..
nie sume gara2 dak kt atas nie..kalo x teman kang die majok..da teman senyum pai ke telinga..aku rase cukup sampai cnie jer kot..memandangkan pewot pon da sakit an..aku harus mgundurkan diri..( lapar mek oii)..

2 comments:

Noor Maizan said...

perghhh...adnan sempit yuuuuuuu...i jeles ni...jeles....hahahaha...nanak juga!!!!!

Nur Faniexs's QaneyzQa said...

hehe ! nk ke?? amek ahh.. :P
xpe i da snap kan pich tok u..