♥SI KACAK & SI CANTIK ♥

Monday, March 14, 2011

APE LA BODO SANGAT BELIAU NIE !

SALAM SUME !=)

Hah ! ape kabar sume stalker2 aku? hehehee...da lame aku x membloggerkan diriku nie.. hehehe.. tibe2 aku ade new story kat kowg sume...kisahnye bermule pagi td ah time kejadian nie blaku aku ngah kusyuk tido..(ZZZzzzZZzz) mende yang x dijangka nie blaku kat fb kawan baik aku ah.. (angah zally) aku p0n sebenarnye xsangka yang mamat gile nie bole lak mgatal ngn member baik ku sendiri..tnyata die mmg sorg jantan yg sememangnye xpenah cukup dgn 1..(terase memalukan lak mamat nie..adess!) citer die pon bule dikatakan gud2 jugak seperti kekaseh aty yg die sayang3kan sgt uh.. (sape yg da thu uh diam3 jer erk)


PERBUALAN AKU NGN SAHABAT BAIK KU

angah: sape mamat yg bname blablabla  uh?

aku: itukan aku ye lalalalalllallaa..

angah: xde ah pagi td die chat ngn aku,die ajak aku kua..

aku:  erkk ! hmm.. (tibe2 tpikir akan bende yg penah die ckp kat aku..kata da tunang) bile die ajak??

angah: ntah la ko tgk ah sendiri kat fb aku uh. 

aku pon tanpa ade rase segan dan silu..pegi ah meneropong fb die..(dgn aty yg berkobar2 kot..) hahha ! mmg nk tgelak ah bile tgk die nye chat private.. hmm.. da kenape ngn mamat uh? xcukup kaseh sayang ke?(mcm da terkena jerat jer)
kesian lak aku tgk mamat uh...sebelom nie bkn main agy citer cm nk gud2 jer ngn aku.. beragak ah cikit member aku kot.. xkan lah nk ayat jugak kot.. adess.! hmm ! ape korang rase erk?kalo kowg tnye aku,aku rase cm nk g simbah asid jer kat muka mamat uh..(menguji kesabaran aku) ok lah aku pon rase cm da abes jer citer ttg mamat nie.. next time kalo ade yg terbaru aku story morry agy kat kowg.. atalavista bebeh ! salam =)

No comments: